KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárlási folyamat

A regisztráció nem kötelező, de több előnye is van:

  • Folyamatosan nyomon követheted, hogy milyen státuszban van a leadott rendelésed.
  • Következő vásárlásodnál nem kell újra megadnod az adataidat.
  • Korábbi rendelésedet néhány kattintással megismételheted.

A regisztráció nem jár semmilyen kötelezettséggel és bármikor törölheted. Adataidat a GDPR-nek megfelelően kezeljük, és nem fogunk kéretlen üzeneteket küldeni Neked.

Igen, rendelésedet telefonon keresztül is leadhatod ügyfélszolgálati időben (hétköznap 8:00-17:00, szombaton 8:00-12:00)!

A rendeléshez a következő adatokra lesz szükség:

  • a rendelt termékek adatai: termékek elnevezése, cikkszáma, típusa, valamint a kívánt mennyiség. Minél pontosabb adatokat adsz meg, kollégánk annál gyorsabban megtalálja az általad kért termékeket.
  • szállítási és számlázási adatok: név, cím, céges vásárlás esetén adószám és a szállítás módja. Kérjük jelezd, ha a szállítási és számlázási adatok nem egyeznek meg.
  • elérhetőségek: e-mail cím és mobiltelefonszám

Telefonos rendelés esetén az online bankkártyás fizetés sajnos nem lehetséges, így ilyenkor csak előre utalással vagy utánvéttel fizethetsz.
A szállítás módjáról kérdezd kollégánkat, vagy nézz utána a Szállítási információk menüpontban.
Kollégánk a beszélgetés során webáruházunkban rögzíteni fogja a rendelésedet, amelyről e-mailben is értesülni fogsz.

Minden nálunk leadott rendelésről ÁFÁ-s számla készül, így ezt nem kell külön igényelned. Az elkészült bizonylato(ka)t elektronikus formában kapod meg e-mailben - ez a cégünknél alkalmazott eljárásrend alapján aláírás és bélyegző nélkül is érvényes és hiteles.

Természetesen tudunk Neked árajánlatot készíteni.
Ha eldöntötted mit szeretnél, írj egy e-mailt az info@iroda24.hu-ra, amiben szerepelteted a kért termékek nevét/cikkszámát és mennyiségét, a cég számlázási adatait és elérhetőségeidet.
Kollégánk a lehető leghamarabb elkészíti árajánlatodat és válaszolni fog Neked.

Céges vásárlás esetén rendelésed leadásakor a pénztárban pipáld ki a Cég / intézmény részére vagy továbbértékesítésre szeretnék vásárolni checkboxot.
Kérünk ezt a lehetőséget válaszd akkor is, ha egyéni vállalkozó vagy!
Ne feledd, ebben az esetben az adószám megadása kötelező!

Készleten elérhetőségű termékeink mennyiségét a folyamatos helyi raktárkészletünkben törtnő változások miatt nem tudjuk pontosan feltüntetni oldalunkon.
Amennyiben ilyen termékből szeretnél többet vásárolni és biztosra akarsz menni, vedd fel velünk a kapcsolatot és kollégáink segítenek abban, hogy tudjuk-e Neked biztosítani a kívánt mennyiséget.

Minden egyéb elérhetőségű termékünk pontos készletinformációval rendelkezik, így ha kosárba rakod a kívánt mennyiséget látni is fogod, hogy milyen mennyiségben és milyen időn belül elérhető az adott termék.
A Raktáron elérhetőségű termékek 2-3 munkanapon belül nálad lehetnek, a többi elérhetőség pedig leírja a várható érkezési időt (pl. 6-7 munkanap), amire +1-2 munkanapot számolj rá a kezelés, csomagolás és szállítás miatt.

Ha minden rendelt termék Raktáron elérhetőségű:

Csomagzárás minden hétköznap 12:30 és 13:00 között van. Mindent megteszünk azért, hogy az addig leadott rendeléseket ki is küldjük az aznapi futárral és így a következő munkanapon nálad lehessen.
Sok esetben még akár a 14:00-kor leadott rendeléseket is fel tudjuk adni Neked aznap, de ezt nem tudjuk garantálni.

Ha 13:00 után rendelsz, rendelésed valószínűleg a következő munkanapon kerül átadásra a futárnak, így a rendeléstől számított 2. munkanap fogod megkapni azt.

Ha van olyan termék a rendelésedben, ami Raktáron (+1 munkanap) elérhetőségű:

A Raktáron (+1 munkanap) elérhetőségű termékek budapesti raktárunkból* érkeznek mezőkövesdi központunkba feldolgozásra és csomagolásra, ami +1 munkanapot vesz igénybe, így ha ilyen státuszú terméket rendelsz, rendelésedet 2-3 munkanapon belül kaphatod kézhez.
(*Budapesti raktárunk nem átvevőpont, itt sem vehetsz át termékeket személyesen.)

Bármilyen megjegyzésed van (akár Nekünk, akár a futárnak), azt rendelésed leadásának legvégén, az Összegzés / RENDELÉS ÖSSZEGÉZÉSE lépésnél a Megjegyzés a rendeléshez szövegdobozba írva tudod megadni.
Amennyiben a megjegyzés a futárnak szól, ezt feltüntetjük a csomagodon.

Igen, webáruházunkban lehetőséged van online bankkártyás fizetésre is. Ne feledd, minden online bankkártyás fizetéshez szükséges az ún. 'erős ügyfél-azonosítás' - ha ez a te bankkártyádhoz még nincs bekapcsolva, a tranzakció nem fog sikerülni. Ezzel kapcsolatos segítségért és további információkért keresd fel bankod weboldalát vagy ügyfélszolgálatát.

Szállítás, kézbesítés

A szállítási módokról és díjakról részletesen ide kattintva olvashatsz.

Igen! Rendelésedet személyesen is átveheted Mezőkövesdi központunkban, nyitvatartási időben.
A személys átvétel ingyenes.
Ha személyes átvétellel rendelsz, kérjük várd meg míg kollégáink SMS-ben értesítenek arról, hogy a termékeidet átveheted - ha ez előtt jössz be hozzánk lehet, hogy még nem tudod átvenni rendelésed.

Címünk: 3400 Mezőkövesd, Diófa út 1.
Nyitva tartás: hétköznap 8:00-17:00, szombaton 8:00-12:00

Amikor rendelésedet átadjuk a futárnak 2 e-mailben is értesíteni fogunk. A futárcég által küldött levélben találni fogsz egy csomagkövetési azonosítót, aminek segítségével nyomon követheted, hol tart rendelésed szállítása.
A csomagkövetést az alábbi linkeken érheted el:

Amennyiben a csomagot még nem látod a futárszolgálat rendszerében, kérünk várj néhány órát – lehetséges, hogy még nem ért be a csomagod a központba feldolgozásra.

Ha még nem kaptál arról értesítést, hogy csomagodat a futárszolgálat felvette volna tőlünk, keress fel minket e-mailben vagy telefonon és kollégáink tájékoztatást adnak rendelésed állapotáról.

A csomagodat kézbesítő futár elérhetőségét sajnos mi sem tudjuk, de a futárszolgálat ügyfélszolgálata segíthet kérdésedben:
MPL ügyfélszolgálat:

  • Telefonszám: +36-1/767-8282
  • Elérhetőség: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-17:00, csütörtökön 8:00-20:00 között.

GLS ügyfélszolgálat:

  • Telefonszám: +36-29/88-6700 vagy +36-20/890-0660
  • Elérhetőség: hétfőtől péntekig 7:00-20:00 között.

Rendelésedről utólag

Utólag csak abban az esetben módosíthatod rendelésedet, ha azt még nem adtuk át a futárnak. Ilyenkor számíts arra, hogy a hozzáadott vagy lemondott termékek súlya vagy a módosított szállítási vagy fizetési mód miatt a rendelés végösszege (szállítási és fizetési díj) változhat.
Ha a csomagod már a futárnál van, rendelésed kiegészítésére sajnos nincs lehetőség.

Szeretnénk minél kevesebb papírt használni, így számlát a csomagban nem fogsz találni. Az elkészült bizonylatot kollégáink már a csomagod postázása előtt elküldték neked egy e-mailben. Amennyiben ezt az e-mailt nem kaptad meg, keress fel minket bármelyik elérhetőségünkön, és kollégáink újraküldik Neked az elektronikus számlát.
A cégünknél alkalmazott eljárásrend alapján a számla aláírás és bélyegző nélkül is érvényes és hiteles, így az e-mailben kapott PDF fájlt bármikor kinyomtathatod, ha papír alapú számlára van szükséged.

Először kérünk ellenőrizd, nem e sérült a csomag. Ha a csomagodon olyan sérülést találsz, ami vezethetett ahhoz, hogy hiányozzon belőle valami (pl. sérült dobozból kieshetett a termék), először minél előbb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Ilyenkor jegyzőkönyvet fognak felvenni a sérült csomagról, hogy ki tudják deríteni a hiányzó termék hollétét. Ezt követően keress fel bennünket is, hogy minél előbb megkaphasd a hiányzó terméket.

Ha nem találtál a csomagon sérülést, írj nekünk egy e-mailt a hiányzó termékekről és tüntesd fel benne a rendelés- és/vagy számlaszámot, valamint csatolj egy fotót a csomagról. Ha valóban kifelejtettünk valamit a csomagodból, elnézésedet kérjük - a lehető leghamarabb postázni fogjuk Neked a hiányzó terméket (természetesen a szállítást mi fizetjük, ez Neked semmilyen plusz költségbe nem kerül).

A kárbejelentés folyamatáról egy ponttal lejjebb, a Sérülten érkezett a csomagom. Kinek jelenthetem? részben olvashatsz.

Ha a csomagodon külső sérüléseket találsz, és a csomag átvételekor a futár erről nem készített jegyzőkönyvet, a lehető leghamarabb vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Ezt követően a panaszodtól és a futárszolgálat válaszától függően fog történni az esetlegesen sérült termékek pótlása.

Ha nem találtál külső sérülést a csomagodon, de a annak kibontása után mégis találtál sérült terméket, minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot. Küldj nekünk egy e-mailt a sérülés részletes leírásával (csatolj mellé képeket is), hogy a lehető leggyorsabban orvosolni tujuk a problémát.

A futárszolgálattal ebben az esetben is tanácsos felvenni a kapcsolatot a kárbejelentés miatt.
Az MPL kárbejelentési folyamatáról ide kattitva ('Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre...' pont), a GLS-éről pedig ide kattintva ('Kárbejelentés' pont) olvashatsz.

Szavatosság, jótállás, garancia

A termék jótállási idejét minden esetben feltüntetjük a számlán. Az jogszabályi előírások minden esetben érvényesek ("sávos jótállás", erről bővebben ide kattintva olvashatsz).

Amennyiben a termék még jótállási időn belül van (ez a számlán fel van tüntetve, a kézhezvétel napjától számítva), vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben - részletezd a hibát, ha szükséges csatolj fotót is. Ezt követően mindenképp keresni fogunk e-mailben vagy telefonon.
Ha már egyeztettél kollégáinkkal a problémával kapcsolatban és jótállás alá tartozik a hiba, kollégáink futárt fognak küldeni a termékért - ennek részleteiről e-mailben értesíünk majd.

Ilyen esetben a szállítási költséget a Polgári Törvénykönyv 6:166.§-a alapján mi álljuk.

Nem találod a választ?

Hívj bennünket a +36-30/655-4403 vagy +36-49/411-440 számok egyikén, vagy írj e-mailt az info@iroda24.hu-ra!