KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Információk / Az online bankkártyás fizetésről

2020. június 4-től lehetőséged van rendelésedet online, bankkártyával kifizetni a Borgun (B-Payment) rendszerén keresztül.

Borgun | MasterCard | Maestro | Visa | Visa Electron

A fizetés menete

Az online bankkártyás fizetés jelenleg a Borgun rendszerén keresztül történik.
A rendelésed véglegesítését követően a visszaigazoló oldalról a rendszer a Borgun online felületére irányít át, ahol a bankkártyád adataid megadásával, majd a saját bankod által kivitelezett biztonsági ellenőrzés sikeres elvégzésével tudod kifizetni a rendelésed ellenértékét.
A fizetés sikerességéről (vagy esetleges sikertelenségéről) mind Tőlünk, mind a Borgun rendszerétől e-mail értesítést kapsz.

Sikeresen kifizettem a rendelést, most mi következik?

Kollégáink hamarosan feldolgozzák rendelésedet, amiről e-mailben értesítünk - ez az e-mail tartalmazni fogja a rendelésedről elkészült ÁFÁ-s számla elektronikus másolatát (persze a csomagodban meg fogod találni az eredeti példányt is). A feldolgozást és az esetleg nem raktáron lévő befoglalt termékek központunkba való beérkezését követően rendelésedet kollégáink becsomagolják, és az általad választott futárszolgálatnak adják át szállításra (amiről szintén értesítünk e-mailben).

A fizetés sikertelen volt. Mi a teendő?

Amennyiben a fizetés bármilyen okból sikertelen, kollégáink keresni fognak Téged nyitvatartási időben (hétköznap 8:00-tól 17:00-ig, szombaton 8:00-tól 12:00-ig), de akár Te is felkereshetsz bennünket telefonon ugyanekkor a +36 30 655 4403 és +36 499 411 440 számokon, vagy írj e-mailt központi címünkre (info@iroda24.hu) a fizetési mód megváltoztatásának igényéről.